FANDOM

Inne języki: Angielski

Images

Some of the Muffin Knight Classes

Postacie (ang. characters) są to różne postacie Muffin Knight (główny bohater gry, przybierający różne formy). Podczas gry gracz zmienia swą postać za każdym razem, gdy zbierze mufinkę. W grze występuje 18 różnych postaci. W 17 z nich można się zamienić zbierając babeczkę. Ostatnia postać: Byk (ang. Bull) zostaje uruchomiona na niedługi czas, gdy gracz pokona odpowienią ilość przeciwników i zapełni w ten sposób specjalny pasek. Na początku gry dostępne są tylko cztery charaktery: Knight, Gnome, Mage i Archer. Kolejne postacie odblokowywane są w czasie kolejnych gier, za zebranie określonej ilości mufinek.

Ulepszenia postaciEdit

Podczas gry w Muffin Knight osiąga się kolejne poziomy (ang. Level; Lvl). Za każdy kolejny poziom, otrzymuje się jeden punkt ulepszeń (ang. Upgrade Points). Zdobyte punkty można wykorzystać między innymi na ulepszenia postaci, które zwiększają ich umiejętności bojowe, jak np. obrażenia zadawane przez pocisk, lub jego zasięg. Ulepszenie wszystkich postaci do maksymalnego poziomu, jest warunkiem koniecznym do odblokowania specjalnego poziomu: Beanstalk.

ProfityEdit

Pewnym rodzajem ulepszenia postaci są też profity (ang. perks). Dają one unikalne możliwości porusznaia się wszytskich charakterów, np. podwójny skok, czy zwolnienie czasu. Profity działają niezależnie od tego, w którą z postaci wciela się aktualnie gracz, tak więc kupno ich daje zazwyczaj większy zysk niż ulepszanie pojedyńczych postaci.

Tryby gry a postacieEdit

W czasie rozgrywki, gracz przechodzi przed kolejne tryby gry. Po przejściu do kolejnego z nich, konieczne jest odblokowywanie wszystkich postaci od początku. Równierz kupione ulepszenia i profity są przypisane do konkretnego trybu gry i nie przechodzą na kolejne. Najrozsądniej więc jest odblokować wszystkie tryby, a dopiero potem rozwijać swoje postacie na najlepszym z nich: Emperor Mode, gdzie jest to najłatwiejsze, ze względu na aż 40% bonusu do zdobywanych punktów doświadczenia (ang. expirions point; xp).

Lista postaci (w kolejności odblokowywania)Edit

Knight

IMG 0271

Gnome

IMG 0272

Mage

IMG 0273

Archer

IMG 0274

Unicorn

IMG 0275

Pumpking

IMG 0276

Dragon

Dragon

Grizzly

Grizzly

Ninja Kitty

Ninja Kitty

Cyclops

Cyclops

Zombie

Zombie

Sumo Panda

Panda

Monkey

Monkey

Bird

Bird

Frog

Froggy!

Mr Rainbow

Rainbow

Yeti

Yeti

Crazy Bull

Crazy Bull